طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری

انتخاب سبک طراحی دکوراسیون اداری و محیط کار 

طراحی دکوراسیون فضای اداری و انتخاب آن، اهمیت ویژه ای دارد. توجه به طراحی دکوراسیون محل کار ضروری است زیرا بر رفتار و روحیه انسان تاثیر می گذارد. دکوراسیون دفتر کار و فضای اداری که خوب طراحی شده باشد، امید و نوآوری را القا می کند، در حالی که یک طراحی داخلی ضعیف می تواند برای روحیه و سلامتی پرسنل مضر باشد. با تحقیق در طراحی دکوراسیون اداری جدید و بررسی مفاهیم زیربنایی سبک معماری اداری دریافتیم که معماری و طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار، بیشترین تأثیر مثبت را بر کارمندان دارند.

لحظه ای که از درب یک دفتر کار وارد می شوید، می توانید فرهنگی که طراحان در طراحی دکوراسیون اداری ایجاد کرده اند را احساس کنید. فضایی که به خوبی طراحی شده باشد، احساس راحتی، انرژی و انگیزه بیشتری در فضا ایجاد می کند. این امر به مردم القا می کند که آزادانه فکر کنند و بهره وری بیشتری داشته باشند.

وقتی با استفاده از مفاهیم موثر طراحی معماری، فرهنگ مثبتی پرورش می‌دهید همه جنبه‌های تعاملات روزمره کارمندان را بهبود می‌بخشید. به همین شکل نیز یک دفتر کار با طراحی دکوراسیون اداری ضعیف نتیجه عکس دارد.

نور شدید مصنوعی

 ورود فضای بیرونی به فضای داخلی و اهمیت نور روز را نمی توان نادیده گرفت، مطالعات بی شماری درباره طراحی دکوراسیون اداری نشان داده است که اجازه نفوذ نور طبیعی به محیط، دارای مزایای زیادی برای ساکنان ساختمان است.  

صندلی های خشک و اتاقک های کسل کننده باعث می شود بر آسایش جسمی کارمندان نیز تأثیرات منفی بگذارد. به عنوان مثال، ارگونومی نامناسب مبلمان و صندلی اداری می تواند درد مزمن و استرس ایجاد نماید. طراحی دکوراسیون اداری محیط کار به صورت مناسب برای تأمین غرایز طبیعی بر رفتار انسان تأثیر می گذارد.

همچنین تلفیق فضای بیرونی و درونی می تواند از طریق استفاده از رنگ، متریال ها، کفپوش ها، گیاهان و حتی آثار هنری / عکاسی به تقویت اتصال به طبیعت کمک کنند.

طراحی دکوراسیون اداری

استفاده از مفاهیم طراحی معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اداری

کارمندان هر هفته ساعت های زیادی را در دفتر می گذرانند. اگر آنها فقط روزها خیره به صفحه نمایش رایانه یا دیواره اتاقک های خود باشند، در نهایت انگیزه و بهره وری آنها کاهش می یابد. برای رفع این مشکل، در طراحی های اداری از مفاهیم عمیق تری در فضاهای داخلی استفاده می کنیم.

علاوه بر موقعیت مکانی، استفاده از مفاهیم طراحی معماری اداری در داخل ساختمان نیز مهم است. فضا باید به راحتی قابل دسترسی و پیمایش برای همه باشد. یک فضای دلپذیر ، دارای سقف های بلند و نور طبیعی زیاد، فضایی روشن با رنگ ها و علایم گرافیکی و در ترکیب همزمان با چیدمان های جذاب و منحصر فرد موکت تایل، مواردی هستند که تاثیر زیادی بر دکوراسیون اداری و کار کارمندان خواهند داشت. 

تاثیر بسزای موکت در طراحی دکوراسیون اداری

موکت از منظر زیبایی شناسی و روانشناختی نقش به مراتب مهمتری را ایفا می کند. چنین کفپوشی برای فضا مانند لباسی است که با طرح و نقش خود به فضای پیرامون شخصیت منحصر به فردی می بخشد. انتخاب طرح موکت برای فضای اداری، دفتر یک شرکت خصوصی و یا تالار همایش های یک موسسه می تواند به طور مستقیم بر طراحی داخلی آن فضا تاثیرگذار باشد. در هر صورت شما با این کفپوش دیر آشنا به راحتی می توانید به محیط مورد نظرتان حال هوایی دیگر  ببخشید.

طراحی دکوراسیون اداری و موکت اداری سیزال

هماهنگی کف با دیگر المان های موجود در فضا

بسیاری از ما شاید فقط به طرح و شکل ظاهری موکت و هماهنگی آن با رنگ دیگر اجزا یا المان‌های دکوراسیون داخلی توجه می کنیم. اما در مورد همین محصولی که در شبانه روز آن را می بینیم و زیر پاهایمان احساسش می کنیم نکته های بسیار زیادی نهفته است. یک کفپوش مناسب مانند موکت، علاوه بر اینکه به عنوان فرش کاربرد دارد همچنین عایق دما، صدا و جذب تعلیق غبار در فضا است.

موکت سیزال

 هریک از ما به سلیقه و معیارهای خود، امکان دارد برای خرید موکت یا خرید کفپوش مدل خاصی را انتخاب کنیم. با توجه به طیف گسترده  محیط هایی که می توانیم از موکت به عنوان کفپوش استفاده کنیم، انتخاب محصولی که تمام نیازهای ما را برطرف کند، بسیار مهم است. سیزال از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم  قبل از اقدام برای خرید موکت اطلاعات ارزشمندی که در مقاله همه چیز درباره موکت آورده ایم را مطالعه کنید.

موکت اداری سیزال و طراحی دکوراسیون اداری

بررسی تاثیرات صدا در محیط اداری

(برای خواندن مقاله کامل کلیک کنید)

آکوستیک مناسب برای فضای کاری از آلودگی صوتی جلوگیری می کند، حتی وقتی کارمندان در حال گپ و گفتگو در مورد مباحث مختلف هستند. دکوراسیون فضاهای اداری باید به صورتی طراحی شوند تا میزان مناسبی از سر و صدا را جذب کنند تا افراد دیگر در صورت نیاز بتوانند تمرکز کنند. برای طراحی دکوراسیون اداری سیزال پیشنهاداتی از جمله استفاده از آندرلی دارد. 

آندرلی یک لایه پوششی گسترده‌ای از جنس فوم یا گرانول لاستیک است. )

کارایی موکت اداری در محیط های پر ترافیک فوق العاده است؛ به صورتی که نبود موکت برای طراحی دکوراسیون اداری در چنین فضاهایی کم کم به امری دور از ذهن بدل می‌شود. کاهش صدا در فضای اداری با ارائه انواع مختلف موکت اداری، تجاری توسط شرکت نوین سیزال صنعت به نوعی سعی در فرهنگ سازی هرچه بیشتر استفاده از این متریال محبوب در ایران داشته است.

کلکسیون کامل و متنوع موکت های اداری تجاری ما، علاوه بر این که در مقابل تردد بالا مقاومت و سازگاری دارند، از نظر رنگ، طرح و ابعاد نیز دارای تنوع بالایی هستند. موکت های این مجموعه در دو نوع رول و تایل چهار ضلعی و شش ضلعی مناسب طراحی دکوراسیون اداری عرضه می گردد.

سایر مطالب: